Muzikos mokykloje veikia šios metodinės grupės
Eil. Nr. | Metodinė grupė | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|---|
1. | Fortepijono metodinė grupė | Neringa Krikščiūnė | Fortepijono mokytoja Koncertmeisterė |
Pirmininkė |
2. | Muzikos instrumento fortepijono metodinė grupė | Loreta Bubnienė |
Fortepijono mokytoja |
Pirmininkė |
3. | Antro muzikos instrumento (fortepijono) metodinė grupė | Ina Lapukienė | Fortepijono mokytoja Koncertmeisterė |
Pirmininkė |
4. | Styginių instrumentų metodinė grupė | Dangirutė Petrauskienė | Smuiko mokytoja | Pirmininkė |
5. | Tautinių instrumentų ir akordeono metodinė grupė | Jurgita Puodžiūnienė | Kanklių mokytoja | Pirmininkė |
6. | Pučiamųjų ir mušamųjų instrumentų metodinė grupė | Rimantė Storožišinienė | Fleitos mokytoja | Pirmininkė |
7. | Chorinio ir solinio dainavimo metodinė grupė | Daina Kavaliauskienė | Chorinio dainavimo mokytoja Fortepijono mokytoja |
Pirmininkė |
8. | Teorinių disciplinų metodinė grupė | Ginta Palujanskienė | Chorinio-solinio dainavimo mokytoja | Pirmininkė |
Metodinių grupių funkcijos
Mokyklos metodinei veiklai organizuoti sudaromos mokytojų metodinės grupės. Metodinių grupių nariai yra mokytojai.
Metodinės grupės planuoja ugdymo turinį: aptaria mokinių ugdymosi poreikius; susitaria dėl ugdomosios veiklos metodų, būdų, formų; atrenka, integruoja, derina ugdymo turinį; susitaria dėl ugdymo planų rengimo principų ir tvarkos; aptaria ugdymo priemones ir jų naudojimą; susitaria dėl mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų, taip pat inicijuoja programų, projektų kūrimą ir įgyvendinimą, dalyvauja vertinant mokinių pasiekimus ir pažangą, dalijasi gerąja patirtimi, aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su mokyklos veiklos tikslais, teikia siūlymus mokytojų tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo. Metodinėms grupėms vadovauja metodinių grupių pirmininkai. Jų veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui.